Contact/FAQ

Neem gerust contact met ons op

Heb je een vraag, wil je meer weten over de Promotiedagen, vrijblijvend advies ontvangen of simpelweg een kop koffie drinken? Neem dan gerust contact met ons op. Wil je direct iemand spreken? Neem dan telefonisch contact met ons op via 050 525 89 99. We zijn op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur te bereiken.

Bedrijfsgegevens

Promotiedagen voor het Bedrijfsleven Noord Nederland BV
Leonard Springerlaan 2 – Zaal 9
9727 KB Groningen
050 525 8999
info@promotiedagen.nl
K.v.K. 02042839
KVK: 02042839

Postadres

Postbus 5124
9700 GC Groningen

FAQ – Veelgestelde vragen

Hieronder tref je veelgestelde vragen over de Promotiedagen. Kun je jouw vraag of antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op via 050-5258999 of mail ons via info@promotiedagen.nl

Bezoekers / Algemene informatie

Waar kan ik mij aanmelden voor de PD Nieuwsbrief?

Aanmelden voor de nieuwsbrief kan door je gegevens achter te laten in de velden onderaan de pagina.

Worden er foto’s en video’s gemaakt tijdens de beurs?

Tijdens Promotiedagen zijn foto- en videografen aanwezig om de beurs vast te leggen. Hierdoor kunnen we ook na afloop blijven (na)genieten van de beurs. Het kan zijn dat je daarbij in beeld komt. Met het bestellen van een ticket tot de beurs ga je akkoord met de opnames van video- en fotomateriaal.

Hoe vind ik de weg op de beursvloer?

Bij entree van de beurs ontvang je een beursplattegrond. Ook zijn er op de beursvloer verschillende wegwijzers te vinden die jou helpen de weg te vinden tijdens de Promotiedagen.

Wat zijn de openingstijden van de beurs?

Bezoekers zijn welkom op dinsdag 5 november 2024 van 12:00 – 21:30 uur & woensdag 6 november 2024 van 12:00 – 21:30 uur.

Kan ik parkeren bij Martiniplaza?

Het is mogelijk om te parkeren bij Martiniplaza en de drafbaan. Beide opties betreft betaald parkeren. 

Klik hier voor meer informatie over bereikbaarheid van de Promotiedagen.

Hoe kom ik bij Martiniplaza?

Martiniplaza is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer auto of de fiets.

Klik hier voor meer informatie over bereikbaarheid van de Promotiedagen.

Moet ik mij inschrijven voor het bezoeken van programma onderdelen?

Het is meestal niet nodig om je aan te melden voor het bezoeken van de programma onderdelen. Enkel voor de opening van Promotiedagen hoef je je aan te melden. Andere presentaties op de beursvloer zijn op basis van inloop, tenzij anders vermeld op de programmapagina.

Klik hier om het beursprogramma te bekijken

Wie bezoeken de Promotiedagen?

De doelgroep van de Promotiedagen bestaat uit een breed scala aan bezoekers en bedrijven. Zakelijk en young professionals uit het hele MKB van Noord-Nederland (en Noordoost-Duitsland) zullen gedurende de Promotiedagen netwerken en nieuwe relaties opbouwen met deelnemers en bezoekers van de beurs.

Is er eetgelegenheid op de beursvloer?

Ja, er zijn verschillende eetgelegenheden op de beursvloer. Deze zijn aangegeven op de beursplattegrond. 

Ik ontvang mijn toegangskaart niet?

Gaat er iets mis met het aanvragen van een toegangskaart? Neem contact met ons op via 050-525 8999 of stuur een mailtje met het probleem naar info@promotiedagen.nl

Is Promotiedagen toegankelijk voor mindervaliden?

Martiniplaza beschikt over parkeerplekken dicht bij de entree van de beurs. De Promotiedagen zijn vrij toegankelijk voor iedereen. 

Is toegang tot de Promotiedagen gratis?

Het aanvragen van een toegangskaart voor Promotiedagen is geheel gratis en is mogelijk medio september.

Kan ik een ticket aanvragen voor meerdere mensen?

Toegangstickets voor Promotiedagen zijn  persoonsgebonden. Daarom moet iedere bezoeker een eigen ticket aanvragen.

Deelnemers

Op welke manier kan ik deelnemen aan de Promotiedagen?

Deelnemen aan de beurs kan door je aan te melden voor een algemene deelname of aan te sluiten bij een beursplein. Per plein verschillende de deelname mogelijkheden. Neem contact met ons op om te kijken naar de mogelijkheden.

Hoe kan ik inloggen op mijn standhoudersportaal?

Wanneer wij het contract voor beursdeelname ondertekend ontvangen hebben, ontvang je van ons medio september inloggegevens voor het standhoudersportaal. Inloggen kan via “Inloggen” bovenaan de pagina.

Wat gebeurt er met de doeken van Trussstands en Lightboxes?

Na afloop van de beurs vallen de beursdoeken onder jouw eigendom. Bij het afbouwen van de stands worden de doeken bewaard door de betreffende standbouwer en is er een periode waarin deze op locatie afgehaald kunnen worden. Tevens is het mogelijk deze tegen vergoeding op de laten slaan voor een langere tijd. Na het afhalen is er ook de mogelijkheid deze doeken te upcyclen via onze partner Vanhulley. Lees hier meer over het upcyclen van de doeken.

Hoe kan ik bezoekers uitnodigen?

In het standhoudersportaal vind je banners die op sociale media en onderaan de mail gedeeld kunnen worden met jouw netwerk. Tevens vind je daar een persoonlijke link waarmee je bezoekers kunt uitnodigen voor de beurs.

Mag ik promotionele acties uitvoeren op de beurs?

Promotionele acties mogen uitsluitend door deelnemers van Promotiedagen uitgevoerd worden. Wel vragen wij deelnemers om hier op een duurzame wijze over na te denken.

Er staan meerdere bedrijven in mijn stand, hoe regel ik dit?

Deel je jouw stand met een of meerdere bedrijven? In het standhoudersportaal kan je deze bedrijven aanmelden als “Mede-participanten”. Vervolgens ontvangen zij ook inloggegevens voor het portaal en verschijnen zij in de deelnemerslijst.

Waar kan ik meubilair/elektra/water/internet bestellen?

In het standhoudersportaal bevind zich een webshop waar je deze items kunt huren/bestellen.

Kan ik eerder de beursvloer op?

Met behulp van een standhouderskaart is het mogelijk om een uur eerder de beursvloer te betreden dan bezoekers.

Wat is de doelgroep van promotiedagen?

De doelgroep van de Promotiedagen bestaat uit een breed scala aan bezoekers en bedrijven. Zakelijk en young professionals uit het hele MKB van Noord-Nederland (en Noordoost-Duitsland) zullen gedurende de Promotiedagen netwerken en nieuwe relaties opbouwen met deelnemers en bezoekers van de beurs.

Zijn er rustige plekken voor overleg of meetings?

Dit is natuurlijk mogelijk op jouw eigen stand, of op de terrassen van de beurspleinen. Mocht je een grotere ruimte nodig hebben, is het mogelijk om een aparte ruimte te huren. Neem hiervoor contact met ons op.

Wat is het verschil tussen een toegangskaart en standhouderskaart?

Bezoekers moeten een toegangskaart aanvragen voor de beurs. Voor standhouders en medestandhouders is het mogelijk in het standhoudersportaal een standhouderskaart aan te vragen. Met de standhouderskaart krijg je eerder toegang tot de beursvloer om jouw stand te bemannen en in te richten.